Inecto is ook te koop bij de Big Bazar. Daar kost hij minder dan de helft van wat je bij Kruitvat, Etos e.d. betaald. Ik heb 1,99 euro betaald voor precies dezelfde conditioner in een iets andere verpakking.

De coconut conditioner bij de Action heb ik ook gezien. Daar was iets mee, ik weet alleen niet meer wat. Ik heb hem niet gekocht, omdat er een ingredient in zat dat niet goed was. Ik weet niet meer of dat siliconen/sulfaten was of dat het iets was waar mijn haar specifiek niet tegen kan.

De Action heeft ook een Aloe Vera conditioner die sulfaat en siliconen vrij is. DIe is ook super goedkoop, namelijk iets van 1,69 ofzo. De linker op de deze foto:

De Dr. Organics conditioner was laatst in de aanbieding bij de Tuinen. Drie voor de prijs van 2. Dat scheelt ook veel, want dat is inderdaad een dure fles.

Verder heeft de Big Bazar ook nog een liter fles conditioner die ook siliconen en sulfaat vrij is. Die kost ook 1,99 geloof ik. Deze fles is dat:

Hair type: 3b, normal porosity, medium texture

co-wash and rinse out: Inecto coconut conditioner
leave in: sHegron Aloe vera conditioner or Inecto coconut conditioner
styler: L'Oreal gel / mousse

Currently experimenting with home made flax seed gel (latest version with agave syrup and gelatine), home made protein treatments (latest version with gelatine and coconut oil)

IHerb code: SGW867 (up to $10 off)