40% off Carol's Daughter & FREE SHIPPING

Hey Curlies!

For those of you who use and love CD products, here's a great deal! Carol's Daughter is having an awesome sale where they are giving us 40% off AND free shipping if you order by Midnight on DEC. 17. The promotion code is Save40.

Here's where I found this info: Carol's Daughter Natural Beauty Products 40% off + $10 off $50+ + Free shipping - Slickdeals.net

I just purchased what would have been $50 worth of products+shipping charges for $26...just sayin

Hope this helps some of you ladies out.

Enjoy!
http://members.fotki.com/UnrulyLion/about/ *I update this about every 2 seconds *

Type: 3c
Texture: Fine
Density: Medium
Porosity: Low (my hair dries, literally, in minutes)

I love shea butter and shea butter loves me








thanks I may give them a try now
BC: June 16th 2010
TYPE: 4a/b; color treated, nml-high porosity; fine w/ med density
Product Connoisseur

OMG my hair wets when water touches it!
www.youtube.com/user/lolakinkz
www.facebook.com/AshleyLolaKinkz

Ive read that the hair stuff is not so good since she has blown up but I just bought some of the body stuff shea souffle and a scrub i looooove body stuff just about as much as hair stuff
my blog
http://curlygirlie85.blogspot.com/
Its a beauty, natural hair, food, family, and life all combined into one blog. I took a break from it for awhile but I recently started blogging again and Im addicted!

my tumblr natural inspirations and beauty: http://sophiams85.tumblr.com/

I'm really tempted..like i've never wanted any of her products but now i'm like hmmmm..

*Blue Curls Don't Care!*

iHerb $5 off Code: HIV320
*
KY is for inferior b*tches. -Keeny*


My YouTube Channel ~ http://www.youtube.com/user/CurleeDrugz

Blog:http://norehabneeded.wordpress.com/
I'm really tempted..like i've never wanted any of her products but now i'm like hmmmm..
Originally Posted by LeeLee182

I'm over here putting stuff in the basket..I have 20 minutes to figure it out!!
lmao..i said na nay no to the temptation.

Cuz even tho it was only going to cost me 35 dollars..if i dont like the products..that's 35 that could have been spent elsewhere.

And i really need to make sure i'm saving where i can right now..

*Blue Curls Don't Care!*

iHerb $5 off Code: HIV320
*
KY is for inferior b*tches. -Keeny*


My YouTube Channel ~ http://www.youtube.com/user/CurleeDrugz

Blog:http://norehabneeded.wordpress.com/
lmao..i said na nay no to the temptation.

Cuz even tho it was only going to cost me 35 dollars..if i dont like the products..that's 35 that could have been spent elsewhere.

And i really need to make sure i'm saving where i can right now..
Originally Posted by LeeLee182

I couldn't find where you put the code in at, so I clicked the X.
lmao..i said na nay no to the temptation.

Cuz even tho it was only going to cost me 35 dollars..if i dont like the products..that's 35 that could have been spent elsewhere.

And i really need to make sure i'm saving where i can right now..
Originally Posted by LeeLee182

I couldn't find where you put the code in at, so I clicked the X.
Originally Posted by turtles
aww..it was on the left hand side of the shopping cart page, it said promo code or something.

*Blue Curls Don't Care!*

iHerb $5 off Code: HIV320
*
KY is for inferior b*tches. -Keeny*


My YouTube Channel ~ http://www.youtube.com/user/CurleeDrugz

Blog:http://norehabneeded.wordpress.com/
lmao..i said na nay no to the temptation.

Cuz even tho it was only going to cost me 35 dollars..if i dont like the products..that's 35 that could have been spent elsewhere.

And i really need to make sure i'm saving where i can right now..
Originally Posted by LeeLee182

I couldn't find where you put the code in at, so I clicked the X.
Originally Posted by turtles
aww..it was on the left hand side of the shopping cart page, it said promo code or something.
Originally Posted by LeeLee182

It was probably for the good of the country (me).
I had a bad experience ordering from CD. It took so so long that I called to check on the order. The operator told me the products had already been sent but it still took another week. And when I looked at the paperwork it said it was shipped the day I called. I didn't appreciate the dishonesty. Won't order again. Plus the hair milk did nothing for my hair.
Even at that discount, the price doesn't justify the crappiness of the product.
- don't let everybody elses long straight weave bum you out. don't let other people's big/long natural hair bum you out either. embrace what you have and rock it with confidence, because that's the only way you'll be happy. and whether you realize it or not you are somebody's influence. show them what it truly means to be confident.
Originally Posted by subbrock
www.lifestarbeauty.com
Hate me? Love me? then Follow me! www.twitter.com/vidastarr


Trending Topics


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -6. The time now is 06:35 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com