The New & Improved Say It I Dare You

Like Tree15451Likes

Those killer klowns in Baltimore need to be thrown under a jail....all of their BLACK behinds. Yeah, I'm black...and I said it. I don't wanna hear nuthin' about "Trayvon" either. Two wrongs don't make a right, and wrong is wrong...whether it's black or white.
Platinum Product Junkies
The Facebook
| The Twitter

The Product Lines:
Curl Junkie, b.a.s.k, Siamese Twists, Bobeam, Uncle Funky's Daughter, Amazing Botanicals, Zuresh, Dabur Vatika, Karen's Body Beautiful, Curls Unleased, Broo, Qhemet Biologics, Signature Texture, Darcy's Botanicals, Shea Moisture
I'm sick after seeing that.
Quote:
People should be willing to stand by the things they say. Or they shouldn't say them. If your opinion can't stand in the light of day...maybe it should stay in the dark...in your head?
- AmberBrown
I like compliments... but flirting is awkward.
Originally Posted by CocoT
I agree....the McDonald's guy with a ponytail full of split ends who is the fry manager is a serious flirt
Originally Posted by Chicago Kinks
LMAO! Split ends tho? You slay me Chi.

Dude at the grocery store was pretty cute. He even had locs. I guess I should say I'm awkward at flirting.lol But I had just came from the gym, long day at school and work, I needed to lay down... I just ain't tryin to be bothered.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds

-Albert Einstein
Discounts:iHerb: EZA283 for $5 off!, OCO522 for $10 off first purchase | Komaza Care Referral Code: J5Q362VG
Those killer klowns in Baltimore need to be thrown under a jail....all of their BLACK behinds. Yeah, I'm black...and I said it. I don't wanna hear nuthin' about "Trayvon" either. Two wrongs don't make a right, and wrong is wrong...whether it's black or white.
Originally Posted by Ninjarette
This is a damn shame. They definitely need to be thrown under the damn jailhouse. SMDH. This ish is on video... can't get around it.
Those killer klowns in Baltimore need to be thrown under a jail....all of their BLACK behinds. Yeah, I'm black...and I said it. I don't wanna hear nuthin' about "Trayvon" either. Two wrongs don't make a right, and wrong is wrong...whether it's black or white.
Originally Posted by Ninjarette
ElenaMaylee likes this.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds

-Albert Einstein
Discounts:iHerb: EZA283 for $5 off!, OCO522 for $10 off first purchase | Komaza Care Referral Code: J5Q362VG
Maaan Zimmerman. You better hide well cause...yeah. Made ish worse for yourself


Curse you iPhone!!!
Last relaxer: Nov. 24, 2008
BC: December 19, 2009
Products: Whatever works!
Those killer klowns in Baltimore need to be thrown under a jail....all of their BLACK behinds. Yeah, I'm black...and I said it. I don't wanna hear nuthin' about "Trayvon" either. Two wrongs don't make a right, and wrong is wrong...whether it's black or white.
Originally Posted by Ninjarette
This is a damn shame. They definitely need to be thrown under the damn jailhouse. SMDH. This ish is on video... can't get around it.
Originally Posted by *Marah*
Marah, I'm ill about it. I'm serious.
Nappy_curly_crown and *Marah* like this.
Platinum Product Junkies
The Facebook
| The Twitter

The Product Lines:
Curl Junkie, b.a.s.k, Siamese Twists, Bobeam, Uncle Funky's Daughter, Amazing Botanicals, Zuresh, Dabur Vatika, Karen's Body Beautiful, Curls Unleased, Broo, Qhemet Biologics, Signature Texture, Darcy's Botanicals, Shea Moisture
High key, those CDC/government anti smoking commercials make me so scared to even take a whiff of smoke.

CDC: Tips from Former Smokers - Terrie's Ad - YouTube
CDC: Tips from Former Smokers - Suzy's Ad - YouTube
CDC: Tips from Former Smokers - Anthem Ad - YouTube

After constantly seeing them I feel like if I'm standing anywhere near someone who's smoking, I'll go ape sh*t. I mean I already hate smoke, but got damn. These commercials...
my3curlies likes this.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds

-Albert Einstein
Discounts:iHerb: EZA283 for $5 off!, OCO522 for $10 off first purchase | Komaza Care Referral Code: J5Q362VG
Those killer klowns in Baltimore need to be thrown under a jail....all of their BLACK behinds. Yeah, I'm black...and I said it. I don't wanna hear nuthin' about "Trayvon" either. Two wrongs don't make a right, and wrong is wrong...whether it's black or white.
Originally Posted by Ninjarette
This is a damn shame. They definitely need to be thrown under the damn jailhouse. SMDH. This ish is on video... can't get around it.
Originally Posted by *Marah*
Marah, I'm ill about it. I'm serious.
Originally Posted by Ninjarette
NEA, well I don't know what's wrong with me because with the way folks act today I'm not even surprised by this behavior. Sure, the video is absolutely disgusting and shameful but I feel like the way certain people act today.. I almost expect this shameful display of immoral behavior. I guess I've become dangerously close to being desensitized on some level. Sad.
Jo Somebody likes this.
**** people. And those people who stole his **** ain't ****. And that heaux in her underwear walking by on her phone. **** her.

This is why I don't go out at night. **** drunk people.

**** errybody.

I can't with people.
And stuff like this is why certain people see us as animals instead of people. Such a small minority, but it speaks so loud. That's a damn shame. I am with you Nea, they need to throw them under the jail.
“Mama says pretty comes in all different sizes. And my size… is cute!” -Honey Boo Boo
Those killer klowns in Baltimore need to be thrown under a jail....all of their BLACK behinds. Yeah, I'm black...and I said it. I don't wanna hear nuthin' about "Trayvon" either. Two wrongs don't make a right, and wrong is wrong...whether it's black or white.
Originally Posted by Ninjarette
This is a damn shame. They definitely need to be thrown under the damn jailhouse. SMDH. This ish is on video... can't get around it.
Originally Posted by *Marah*
I am so disgusted by this. And the sad part is that ish like this is exactly WHY its so easy for some people to treat ALL black people like freaking animals because of the actions of a few. I am sick and tired of being automaticly judged as immoral and criminal because of the color of my skin because of some trash like this. Just sicking. I hope they throw the book at all of them.
Wanna talk products? Come Join us here!
http://www.facebook.com/PlatinumPJ

Extremely thick, kinky curls/coils that have a mind of thier own!!!!
_____________________________
I like my men and my hair....KINKY!!!!
_____________________________
Wanna save $10 off your next purchase at vitacost.com? Use my referal code (click the link)!



Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
And stuff like this is why certain people see us as animals instead of people. Such a small minority, but it speaks so loud. That's a damn shame. I am with you Nea, they need to throw them under the jail.
Originally Posted by happyface
I can never understand this point of view. People don't see us all (black people) as animals because some black people act a fool. People see us all as animals because they WANT to. Because they're racist. Because they're ignorant.

Some white person is acting a fool somewhere every damn day. And yet, the world isn't pizzed at the entire white race because of her actions. Black people don't have the privilege of being seen as more than a monolith of negativity. And that's a problem caused by racism. Not by foolish black people.

We could wake up tomorrow and discover that every black person in the world was a literal saint. And we'd STILL have a ****ty reputation. Because racism and stereotyping isn't about what black people are DOING it's about what racists are IMAGINING and expecting.

I feel the same way when black people complain about getting poor service from waiters because some black people don't tip well. Instead of blaming the ignorant asz waiters for assuming that ALL black people are ****ty tippers they blame the black tippers! Sorry, but that's effing retarded. ****ty tippers are going to tip ****tily regardless of their race. And drunken criminals are going to do ****ty things regardless of their race.

It's pretty disheartening that a non-Black person would interpret the actions of a minority as the actions of a whole people. Anyone who does assume such a thing is more of an azzhole than the drunken thug. Thugs will be thugs and are called out on it. But we're somehow okay with letting the stereotyping racists slip under the radar.
Saria, CocoT, Saila and 1 others like this.
I agree. As soon as I saw this was POC, I said "nooooo black people nooooo"



why did my teacher email me at 11 pm? why isn't he not checking emails? I just sent it at 10:59 and I got a reply at 11:00.




HOW SICK IS THIS?!

Grim Reaper Toilet Brush


Don't ask why I'm on a sword site, I randomly stumbled upon it on tumblr, because a lipstick knife caught my eye.

anyway, I hope people collect swords, cause that's pretty word to want to buy them...I mean for no reason. well I don't know. I mean I don' see anything wrong with guns, so I mean I guess having a sword really is no difference. Except idiots with dangerous items.

Last edited by murrrcat; 04-10-2012 at 09:06 PM.
And stuff like this is why certain people see us as animals instead of people. Such a small minority, but it speaks so loud. That's a damn shame. I am with you Nea, they need to throw them under the jail.
Originally Posted by happyface
I can never understand this point of view. People don't see us all (black people) as animals because some black people act a fool. People see us all as animals because they WANT to. Because they're racist. Because they're ignorant.

Some white person is acting a fool somewhere every damn day. And yet, the world isn't pizzed at the entire white race because of her actions. Black people don't have the privilege of being seen as more than a monolith of negativity. And that's a problem caused by racism. Not by foolish black people.

We could wake up tomorrow and discover that every black person in the world was a literal saint. And we'd STILL have a ****ty reputation. Because racism and stereotyping isn't about what black people are DOING it's about what racists are IMAGINING and expecting.

I feel the same way when black people complain about getting poor service from waiters because some black people don't tip well. Instead of blaming the ignorant asz waiters for assuming that ALL black people are ****ty tippers they blame the black tippers! Sorry, but that's effing retarded. ****ty tippers are going to tip ****tily regardless of their race. And drunken criminals are going to do ****ty things regardless of their race.

It's pretty disheartening that a non-Black person would interpret the actions of a minority as the actions of a whole people. Anyone who does assume such a thing is more of an azzhole than the drunken thug. Thugs will be thugs and are called out on it. But we're somehow okay with letting the stereotyping racists slip under the radar.
Originally Posted by AmberBrown
Good points, but I still think things like this make it much easier for them to support their racist views.
“Mama says pretty comes in all different sizes. And my size… is cute!” -Honey Boo Boo
And stuff like this is why certain people see us as animals instead of people. Such a small minority, but it speaks so loud. That's a damn shame. I am with you Nea, they need to throw them under the jail.
Originally Posted by happyface
I can never understand this point of view. People don't see us all (black people) as animals because some black people act a fool. People see us all as animals because they WANT to. Because they're racist. Because they're ignorant.

Some white person is acting a fool somewhere every damn day. And yet, the world isn't pizzed at the entire white race because of her actions. Black people don't have the privilege of being seen as more than a monolith of negativity. And that's a problem caused by racism. Not by foolish black people.

We could wake up tomorrow and discover that every black person in the world was a literal saint. And we'd STILL have a ****ty reputation. Because racism and stereotyping isn't about what black people are DOING it's about what racists are IMAGINING and expecting.

I feel the same way when black people complain about getting poor service from waiters because some black people don't tip well. Instead of blaming the ignorant asz waiters for assuming that ALL black people are ****ty tippers they blame the black tippers! Sorry, but that's effing retarded. ****ty tippers are going to tip ****tily regardless of their race. And drunken criminals are going to do ****ty things regardless of their race.

It's pretty disheartening that a non-Black person would interpret the actions of a minority as the actions of a whole people. Anyone who does assume such a thing is more of an azzhole than the drunken thug. Thugs will be thugs and are called out on it. But we're somehow okay with letting the stereotyping racists slip under the radar.
Originally Posted by AmberBrown
No one is excusing people that use incidents like this as "proof" that black people are lesser than or as card blanch to continue to be racist. However, things like this do NOT help advance our cause.
Wanna talk products? Come Join us here!
http://www.facebook.com/PlatinumPJ

Extremely thick, kinky curls/coils that have a mind of thier own!!!!
_____________________________
I like my men and my hair....KINKY!!!!
_____________________________
Wanna save $10 off your next purchase at vitacost.com? Use my referal code (click the link)!



Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
this soup (bull in slow cooker) I made is so dope. I made at least a serving for three because my slow cooker is small, but its so yummmmmm I want more and more, I should just eat it all. (no I mustn't) I'll snack on strawberries...but the food is calling me.....
And stuff like this is why certain people see us as animals instead of people. Such a small minority, but it speaks so loud. That's a damn shame. I am with you Nea, they need to throw them under the jail.
Originally Posted by happyface
I can never understand this point of view. People don't see us all (black people) as animals because some black people act a fool. People see us all as animals because they WANT to. Because they're racist. Because they're ignorant.

Some white person is acting a fool somewhere every damn day. And yet, the world isn't pizzed at the entire white race because of her actions. Black people don't have the privilege of being seen as more than a monolith of negativity. And that's a problem caused by racism. Not by foolish black people.

We could wake up tomorrow and discover that every black person in the world was a literal saint. And we'd STILL have a ****ty reputation. Because racism and stereotyping isn't about what black people are DOING it's about what racists are IMAGINING and expecting.

I feel the same way when black people complain about getting poor service from waiters because some black people don't tip well. Instead of blaming the ignorant asz waiters for assuming that ALL black people are ****ty tippers they blame the black tippers! Sorry, but that's effing retarded. ****ty tippers are going to tip ****tily regardless of their race. And drunken criminals are going to do ****ty things regardless of their race.

It's pretty disheartening that a non-Black person would interpret the actions of a minority as the actions of a whole people. Anyone who does assume such a thing is more of an azzhole than the drunken thug. Thugs will be thugs and are called out on it. But we're somehow okay with letting the stereotyping racists slip under the radar.
Originally Posted by AmberBrown
Points taken.. but she did denote "certain" people. IMO seemed to me the sentiment that was expressed was more about the fact that this sort of behavior ADDS to the idea that black people are nothing more than uncivilized animals. As far as I've seen the regulars on this board are just as outraged as you are about stereotypes, racism, and prejudice againt black folks. And they are quick to call out foolishness in that regard. You've been here long enough to know that fact.

But the fact remains that some black people do get tired of certain negros acting a damn fool like they don't have the good sense they came up in the world with that gives "others" affirmation as to why they believe all black people are uncivilized animals. And some black people are tired of being made to feel that behavior reflects on them. Perhaps you don't relate to it.. but to say it's "retarded" is a total stretch as I see it.
murrrcat likes this.
And stuff like this is why certain people see us as animals instead of people. Such a small minority, but it speaks so loud. That's a damn shame. I am with you Nea, they need to throw them under the jail.
Originally Posted by happyface
I can never understand this point of view. People don't see us all (black people) as animals because some black people act a fool. People see us all as animals because they WANT to. Because they're racist. Because they're ignorant.

Some white person is acting a fool somewhere every damn day. And yet, the world isn't pizzed at the entire white race because of her actions. Black people don't have the privilege of being seen as more than a monolith of negativity. And that's a problem caused by racism. Not by foolish black people.

We could wake up tomorrow and discover that every black person in the world was a literal saint. And we'd STILL have a ****ty reputation. Because racism and stereotyping isn't about what black people are DOING it's about what racists are IMAGINING and expecting.

I feel the same way when black people complain about getting poor service from waiters because some black people don't tip well. Instead of blaming the ignorant asz waiters for assuming that ALL black people are ****ty tippers they blame the black tippers! Sorry, but that's effing retarded. ****ty tippers are going to tip ****tily regardless of their race. And drunken criminals are going to do ****ty things regardless of their race.

It's pretty disheartening that a non-Black person would interpret the actions of a minority as the actions of a whole people. Anyone who does assume such a thing is more of an azzhole than the drunken thug. Thugs will be thugs and are called out on it. But we're somehow okay with letting the stereotyping racists slip under the radar.
Originally Posted by AmberBrown
Points taken.. but she did denote "certain" people. IMO seemed to me the sentiment that was expressed was more about the fact that this sort of behavior ADDS to the idea that black people are nothing more than uncivilized animals. As far as I've seen the regulars on this board are just as outraged as you are about stereotypes, racism, and prejudice againt black folks. And they are quick to call out foolishness in that regard. You've been here long enough to know that fact.

But the fact remains that some black people do get tired of certain negros acting a damn fool like they don't have the good sense they came up in the world with that gives "others" affirmation as to why they believe all black people are uncivilized animals. And some black people are tired of being made to feel that behavior reflects on them. Perhaps you don't relate to it.. but to say it's "retarded" is a total stretch as I see it.
Originally Posted by *Marah*
Yup. I don't see it as reinforcing the racist view but it being detrimental to the struggle as it is now. We all know of white serial killers and other crazies, but the minute one of them happen to be black or colored(DC sniper) all hell breaks loose.
murrrcat likes this.
3c/4aish, high porosity, fine strands,medium density cottony curls.

LOVES: (editing)

Save $10 off your order at Vitacost by clicking here for a code.


I'm not obsessed: I just LOVE my hair!!





I see both sides. Ultimately, it shouldn't matter what the actions of a few are. You don't see white people with their head in their hands ("ohhh dammit, my people...") every time there's a white person sticking body parts in their freezer and eating them or raping and mutilating women. Yea, some black people "make it harder" for everyone else, but it really shouldn't matter. All of that is racism.
Saria likes this.
Quote:
People should be willing to stand by the things they say. Or they shouldn't say them. If your opinion can't stand in the light of day...maybe it should stay in the dark...in your head?
- AmberBrown

Trending Topics


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -6. The time now is 12:03 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com