Go Back   CurlTalk > Hair > 4

Like Tree15266Likes

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 01-16-2013, 07:58 PM   #19321
 
B-Nessa11's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 992
Default

Quote:
Originally Posted by juanab View Post
B-Nessa not to sound insensitive, but get a toy. You have way too much going on right now from an emotional/mental standpoint to introduce another potential stressor in your life. You cannot predict how another person is going to act no matter what you tell them or what they say.

Please focus on your daughter, healing from your grief of losing your brother and determining whether you want to continue with your marriage.
You make a good point....I'm going to do some thinking on this. I think adding this potential stressor is probably my way of distracting myself from my other issues. And at the same time adding unnecessary issues.
Eta: this post sounded retarded LOL. I know my mind is jacked up
How can I say goodbye P.L.G.
ricotdorothy likes this.
__________________
Who's My Hair?
3c/4a-b looking stuff lol
BC- May 16, 2010
Why I chopped: heat damage/breakage
Luv'd my permed hair I just didnt take care of it.
LUVVV my natural hair!!!

Last edited by B-Nessa11; 01-16-2013 at 08:32 PM.
B-Nessa11 is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 08:18 PM   #19322
 
adthomas's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 3,628
Default

Sorry. I couldn't speak to your post while I was busy biting my tongue.
__________________
"More people would learn from their mistakes if they weren't so busy denying them." - Harold J. Smith.
adthomas is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 08:30 PM   #19323
 
B-Nessa11's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 992
Default

Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Sorry. I couldn't speak to your post while I was busy biting my tongue.
This for me? Lol

How can I say goodbye P.L.G.
__________________
Who's My Hair?
3c/4a-b looking stuff lol
BC- May 16, 2010
Why I chopped: heat damage/breakage
Luv'd my permed hair I just didnt take care of it.
LUVVV my natural hair!!!
B-Nessa11 is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 09:15 PM   #19324
 
adthomas's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 3,628
Default

Quote:
Originally Posted by B-Nessa11 View Post
Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Sorry. I couldn't speak to your post while I was busy biting my tongue.
This for me? Lol

How can I say goodbye P.L.G.

LOL!!! No Sweetie. Not You. I had plenty to say for your situation but there is some rachetness around here that if I respond to like I want to I will get three days in the hole. I'm trying to be good in 2013.
__________________
"More people would learn from their mistakes if they weren't so busy denying them." - Harold J. Smith.
adthomas is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 09:21 PM   #19325
 
B-Nessa11's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 992
Default

Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Quote:
Originally Posted by B-Nessa11 View Post
Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Sorry. I couldn't speak to your post while I was busy biting my tongue.
This for me? Lol

How can I say goodbye P.L.G.

LOL!!! No Sweetie. Not You. I had plenty to say for your situation but there is some rachetness around here that if I respond to like I want to I will get three days in the hole. I'm trying to be good in 2013.
Dang I wana know about the other ratchetness! Cuz mine is.....a trip. I need some prayers from errrbody. Atheists, Christians, Catholics, all yall lol. Dead serious.

How can I say goodbye P.L.G.
__________________
Who's My Hair?
3c/4a-b looking stuff lol
BC- May 16, 2010
Why I chopped: heat damage/breakage
Luv'd my permed hair I just didnt take care of it.
LUVVV my natural hair!!!
B-Nessa11 is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 09:48 PM   #19326
 
juanab's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 2,535
Default

Quote:
Originally Posted by B-Nessa11 View Post
Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Quote:
Originally Posted by B-Nessa11 View Post

This for me? Lol

How can I say goodbye P.L.G.

LOL!!! No Sweetie. Not You. I had plenty to say for your situation but there is some rachetness around here that if I respond to like I want to I will get three days in the hole. I'm trying to be good in 2013.
Dang I wana know about the other ratchetness! Cuz mine is.....a trip. I need some prayers from errrbody. Atheists, Christians, Catholics, all yall lol. Dead serious.

How can I say goodbye P.L.G.
BN, you already have them.
__________________

texture - medium/fine, porosity - low/normal, elasticity - normal
co-wash - NaturelleGrow Coconut Water or Marshmallow Root, Slippery Elm Bark & Blue Malva Cleansing Conditioners
LI - KCKT mixed w/ SM C & H Curl & Style Milk
DC - NG Mango & Coconut H2O or Chamomile/Brdck Root
Gel - SM souffle (winter), KCCC (summer) or CR Naturals Aloe Whipped Butter Gel (year round)
Sealers - Virgin Coconut Oil, Avocado butter, Aloe butter
Ayurvedic treatments - Jamila Henna, Sukesh, Aloe Vera Powder, Hibiscus Powder
.




juanab is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 10:12 PM   #19327
 
B-Nessa11's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 992
Default

Quote:
Originally Posted by juanab View Post
Quote:
Originally Posted by B-Nessa11 View Post
Quote:
Originally Posted by adthomas View Post


LOL!!! No Sweetie. Not You. I had plenty to say for your situation but there is some rachetness around here that if I respond to like I want to I will get three days in the hole. I'm trying to be good in 2013.
Dang I wana know about the other ratchetness! Cuz mine is.....a trip. I need some prayers from errrbody. Atheists, Christians, Catholics, all yall lol. Dead serious.

How can I say goodbye P.L.G.
BN, you already have them.
:-)

How can I say goodbye P.L.G.
__________________
Who's My Hair?
3c/4a-b looking stuff lol
BC- May 16, 2010
Why I chopped: heat damage/breakage
Luv'd my permed hair I just didnt take care of it.
LUVVV my natural hair!!!
B-Nessa11 is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 11:25 PM   #19328
 
soleilmoncur's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,185
Default

I texted him because I felt horrible and said that I was going to go back home. He started going on about how I'll feel better in a few weeks with time and how I'm better here in France. Then he stops, and when I call him he ignores my calls. I'm hurt but I know it's my all damn fault cause he doesn't give a **** about me and my feelings being hurt. I wanna cut my heart out because it would hurt less than being found less valuable than someone who shouldn't.
__________________
3c/4aish, high porosity, fine strands,medium density cottony curls.

LOVES: (editing)

Save $10 off your order at Vitacost by clicking here for a code.


I'm not obsessed: I just LOVE my hair!!





soleilmoncur is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2013, 11:44 PM   #19329
 
coilynapp's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,213
Default

Quote:
Originally Posted by soleilmoncur View Post
I texted him because I felt horrible and said that I was going to go back home. He started going on about how I'll feel better in a few weeks with time and how I'm better here in France. Then he stops, and when I call him he ignores my calls. I'm hurt but I know it's my all damn fault cause he doesn't give a **** about me and my feelings being hurt. I wanna cut my heart out because it would hurt less than being found less valuable than someone who shouldn't.
On no no no why are you doing more things that will hurt you? I'm sorry you're going through this hard time but you really need to lose his number. There's nothing you will say will change his mind he's already made it up. You can't change that, you can only move on. Be strong.




Sent from my iPhone using CurlTalk
__________________
coilynapp is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 12:47 AM   #19330
 
soleilmoncur's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,185
Default

Quote:
Originally Posted by coilynapp View Post
Quote:
Originally Posted by soleilmoncur View Post
I texted him because I felt horrible and said that I was going to go back home. He started going on about how I'll feel better in a few weeks with time and how I'm better here in France. Then he stops, and when I call him he ignores my calls. I'm hurt but I know it's my all damn fault cause he doesn't give a **** about me and my feelings being hurt. I wanna cut my heart out because it would hurt less than being found less valuable than someone who shouldn't.
On no no no why are you doing more things that will hurt you? I'm sorry you're going through this hard time but you really need to lose his number. There's nothing you will say will change his mind he's already made it up. You can't change that, you can only move on. Be strong.




Sent from my iPhone using CurlTalk
I'm a fool. I'm just a complete fool. I'm weak and unstable and now I see why he would want happiness with someone else.


Sent from my T-Mobile myTouch 3G Slide using CurlTalk App
__________________
3c/4aish, high porosity, fine strands,medium density cottony curls.

LOVES: (editing)

Save $10 off your order at Vitacost by clicking here for a code.


I'm not obsessed: I just LOVE my hair!!





soleilmoncur is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 12:49 AM   #19331
 
CocoT's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 5,326
Default

Delete his contacts.
You have to fight the temptation.
Don't give him the power.
He has shown you who he is so believe it.
His behavior is not your fault so don't let it be your problem.
__________________
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds

-Albert Einstein
Discounts:iHerb: EZA283 for $5 off!, OCO522 for $10 off first purchase | Komaza Care Referral Code: J5Q362VG
CocoT is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 01:53 AM   #19332
 
soleilmoncur's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,185
Default

Quote:
Originally Posted by CocoT View Post
Delete his contacts.
You have to fight the temptation.
Don't give him the power.
He has shown you who he is so believe it.
His behavior is not your fault so don't let it be your problem.
I deleted everything but just like my heart I can't erase it from my mind. I'm such a fool and I'm emotional and distraught and everything in my life is suffering because of it. He always said he couldn't take me when I'm like this and now he has someone who isn't and I'm still like this. I hate who I am. I was never good enough.


Sent from my T-Mobile myTouch 3G Slide using CurlTalk App
__________________
3c/4aish, high porosity, fine strands,medium density cottony curls.

LOVES: (editing)

Save $10 off your order at Vitacost by clicking here for a code.


I'm not obsessed: I just LOVE my hair!!





soleilmoncur is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 06:46 AM   #19333
 
murrrcat's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7,831
Default

You were never good enough for someone who cheated on you?! Re read what you wrote please. He's not good enough for you. I shouldn't even have to write that. Cause I know you know. Don't act like you don't know.

Sometimes it's easier to feel sad and bad because at least you still have feelings with that person even if they are awful. But that's not going to get you anywhere. You can't have him, I mean if you want to share you can. Do you? Do you still want him? After what he did? You might want the old him but the old him is gone, he killed the old him. So you can be sad. But you have to keep in mind if you go back to him, it won't be the same and you won't be happy. The bad feelings are comforting in a way, but you'll never move forward holding on to rancid garbage.

I had this talk wth myself a while ago.

Although not as severe .
soleilmoncur and Jo Somebody like this.
__________________
murrrcat is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 07:44 AM   #19334
 
ttlolla's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 938
Default

How can someone I've done nothing but help make me look like I'm harming her , just so she can attract attention by being a 'victim' .

All because I said if she's going to stay at my place for a week or more , sheneed to let me know in advance. She calls outta the blue "I'm in town" . We r not friends, its just common sense for her to inform me before
ttlolla is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 10:55 AM   #19335
 
hippychic's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 4,670
Default

Quote:
Originally Posted by soleilmoncur View Post
Quote:
Originally Posted by CocoT View Post
Delete his contacts.
You have to fight the temptation.
Don't give him the power.
He has shown you who he is so believe it.
His behavior is not your fault so don't let it be your problem.
I deleted everything but just like my heart I can't erase it from my mind. I'm such a fool and I'm emotional and distraught and everything in my life is suffering because of it. He always said he couldn't take me when I'm like this and now he has someone who isn't and I'm still like this. I hate who I am. I was never good enough.


Sent from my T-Mobile myTouch 3G Slide using CurlTalk App
wow!

most of us have been in your shoes at some time or another. i wish you much healing!!!!
__________________
LOIS (OS); cottony, TYPE 4 hair, fine/med strands; no cones bcz my hair hates them; last relaxer '98; now low porosity, ignores most natural hair rules; BC #8

faves: suave, v05 shampoo, conditioner (my own), raw shea butter, castor oil, peanut oil, aloe juice
hippychic is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 10:59 AM   #19336
 
dee-nature's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 628
Default

Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
More Taren drama. I'm pretty sure the point of requiring RSVP is to control the number of people allowed into an event. So common sense tells you have a cutoff and you don't RSVP every damn body. this is foshoghetto. My friend is an event planner and I don't see a professional doing this.

I Call BULL $HIT: Taren's Event - YouTube
Havent heard about this chick since her last beef w/ kimytube i kinda pulled myself away from ytube after that. This is interesting. did she ever make a vid response to this?


Sent from my MB612 using CurlTalk App
__________________
hair type: 4a VERY dense

hair goal
= WL Aug. 23, 2013

My hair LOVES oil

2. "Being natural must be the new crack cus im hooked!!"

“Being happy doesn't mean that everything is
perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

www.fotki.com/dee-nature-619

dee-nature is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 11:13 AM   #19337
 
dee-nature's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 628
Default

Quote:
Originally Posted by soleilmoncur View Post
I texted him because I felt horrible and said that I was going to go back home. He started going on about how I'll feel better in a few weeks with time and how I'm better here in France. Then he stops, and when I call him he ignores my calls. I'm hurt but I know it's my all damn fault cause he doesn't give a **** about me and my feelings being hurt. I wanna cut my heart out because it would hurt less than being found less valuable than someone who shouldn't.
hunny its time for some tough love: we have spent over 8 pages here dedicated to encouraging and building you up after your ex broke your heart to pieces.

Sometimes we get so complacent that we forget our worth. You have heard it here and im sure from your mom and friends that you are worth more than this ass. You do not need to be doing anything to get this mans attention you are worth more than that. He should be the one stalking you and pleading his case about how sorry he is. Clearly he dont care about you and you know this so stop it.

The sooner you go on with your life the more you will get over this nitemare and find peace again. You hitting him up not only makes you look desperate but he is probably getting a kick out of it. Trust all of us when we say we have been there. When i first got my heart ripped out of my chest i had no one to give me advice i went through a great depression, you dont know how lucky you are to have people on here who care about you and your well being praying and giving you good advise. You will see the moment you disregard him and move forward thats when he will come running back...and hunny theres no feeling greater than when he realized what he had and wants you back but you have already evolved from him. Men are funny its like a game to them when you play it rite it will seem like your pulling all the strings

YOU ARE STRONGER THAN YOU THINK



Sent from my MB612 using CurlTalk App
__________________
hair type: 4a VERY dense

hair goal
= WL Aug. 23, 2013

My hair LOVES oil

2. "Being natural must be the new crack cus im hooked!!"

“Being happy doesn't mean that everything is
perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

www.fotki.com/dee-nature-619


Last edited by dee-nature; 01-17-2013 at 11:36 AM.
dee-nature is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 11:20 AM   #19338
 
dee-nature's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 628
Default

Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Quote:
Originally Posted by B-Nessa11 View Post
Quote:
Originally Posted by adthomas View Post
Sorry. I couldn't speak to your post while I was busy biting my tongue.
This for me? Lol

How can I say goodbye P.L.G.
LOL!!! No Sweetie. Not You. I had plenty to say for your situation but there is some rachetness around here that if I respond to like I want to I will get three days in the hole. I'm trying to be good in 2013.
Oh boy...well this is "say it i dare you" who cares just say it...now you have everyone wondering what it is lol.

If you didn't notice i have a different tone on here i feel like its a thread where you can speak your mind. People will comment but they will get over it besides when you put your business on here you basically make it every readers business too lol



Sent from my MB612 using CurlTalk App
__________________
hair type: 4a VERY dense

hair goal
= WL Aug. 23, 2013

My hair LOVES oil

2. "Being natural must be the new crack cus im hooked!!"

“Being happy doesn't mean that everything is
perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

www.fotki.com/dee-nature-619

dee-nature is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 12:49 PM   #19339
 
soleilmoncur's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,185
Default

Quote:
Originally Posted by dee-nature View Post
Quote:
Originally Posted by soleilmoncur View Post
I texted him because I felt horrible and said that I was going to go back home. He started going on about how I'll feel better in a few weeks with time and how I'm better here in France. Then he stops, and when I call him he ignores my calls. I'm hurt but I know it's my all damn fault cause he doesn't give a **** about me and my feelings being hurt. I wanna cut my heart out because it would hurt less than being found less valuable than someone who shouldn't.
hunny its time for some tough love: we have spent over 8 pages here dedicated to encouraging and building you up after your ex broke your heart to pieces.

Sometimes we get so complacent that we forget our worth. You have heard it here and im sure from your mom and friends that you are worth more than this ass. You do not need to be doing anything to get this mans attention you are worth more than that. He should be the one stalking you and pleading his case about how sorry he is. Clearly he dont care about you and you know this so stop it.

The sooner you go on with your life the more you will get over this nitemare and find peace again. You hitting him up not only makes you look desperate but he is probably getting a kick out of it. Trust all of us when we say we have been there. When i first got my heart ripped out of my chest i had no one to give me advice i went through a great depression, you dont know how lucky you are to have people on here who care about you and your well being praying and giving you good advise. You will see the moment you disregard him and move forward thats when he will come running back...and hunny theres no feeling greater than when he realized what he had and wants you back but you have already evolved from him. Men are funny its like a game to them when you play it rite it will seem like your pulling all the strings

YOU ARE STRONGER THAN YOU THINK



Sent from my MB612 using CurlTalk App
You're right and I did need that. Thank you.
hippychic likes this.
__________________
3c/4aish, high porosity, fine strands,medium density cottony curls.

LOVES: (editing)

Save $10 off your order at Vitacost by clicking here for a code.


I'm not obsessed: I just LOVE my hair!!





soleilmoncur is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2013, 02:28 PM   #19340
 
coilynapp's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,213
Default

Something just popped into my head. Soleil, did you and ex talk about the future when you were together? As in REAL plans, not maybes.
__________________
coilynapp is offline   Reply With Quote
Reply
Trending Topics[-]hide

Thread Tools
Display Modes



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -6. The time now is 09:58 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com