CurlTalk

CurlTalk (http://www.naturallycurly.com/curltalk/)
-   Non-hair discussion (http://www.naturallycurly.com/curltalk/non-hair-discussion/)
-   -   What Are Your Pet Peeves? (http://www.naturallycurly.com/curltalk/non-hair-discussion/129910-what-your-pet-peeves.html)

curlesque424 07-17-2011 02:40 PM

What Are Your Pet Peeves?
 
I have so many pet peeves but icant list all of them here. Here's a few of mine:

-people walking slowly in front of you when you are in a BIG rush
-when girls don't move to the side a bit to let you see yourself in the mirror in washrooms
-when people talk non-stop when you are trying to focus on your studies in a library
-when girls are trying to get attention by showing their stomachs or bras (none of my business, but it irritates me)
-when people in front of you in a class keeps texting non-stop on their cellphones when you're trying to pay attention to teachers/instructors

What about you?

ninja dog 07-17-2011 02:49 PM

Loud motorcycles. Revving cars. Talking in libraries.

Noise, I guess.

curlypearl 07-17-2011 04:10 PM

+1 and cracking up over the Bachmann comment.

KurlyPrincess 07-17-2011 04:18 PM

Okay, so some of these are the same as y'alls, but here goes..

people smacking on their food
slurping on soups or drinks
people walking slow in front of you, or just standing there when it's obvious you want to get through
ummm, when people don't capitalize their name or when they write "I" lol
when you're in a store and a girl that thinks shes hot stuff sizes you up to see what their up against.. (but I think most girls do that...it actually more annoys me.. )

anyhow, I have more, but I can't think of them.. :)

SarcasmIsBeauty 07-17-2011 04:29 PM

People who chew loudly, WTF why do you need to chew so loud?!

People who feel the need to moan/make noise as they eat ex: "mmmmmmmmm this is Sooooo goooooodd" through out their entire meal.

People who stand in the middle of the sidewalk/doorway/hallway.

People who don't use their blinkers when they drive.

I hate when people touch/take my things with out permission.

People who don't cover their mouths/noses when they cough/sneeze, talk about gross.

Nallia 07-17-2011 04:43 PM

People chewing with their mouths open.

False modesty.

Tailgating when driving.

Driving slow in the fast lane.

Leaving the toilet lid open.

NstinctiVnatur 07-17-2011 04:57 PM

~When the car ahead of me refuses to move slightly over when getting ready to turn to leave room for me and others to pass.
~People who speed unnecessarily
~People who use the conjunction "but" when describing a darker complected woman as pretty.





Sent from my DROIDX

munchkin 07-17-2011 06:22 PM

People walking towards you on the sidewalk expecting you to go single file while they stay 4 abreast!!

Nej 07-17-2011 10:39 PM

- slow walkers who don't leave room for you to get by
- People who don't say excuse me and instead just stare at you until you move
- Waiting in line

midgi 07-18-2011 07:52 PM

Quote:

Originally Posted by SarcasmIsBeauty (Post 1720020)
People who feel the need to moan/make noise as they eat ex: "mmmmmmmmm this is Sooooo goooooodd" through out their entire meal.

LOL! That was one of my mom's biggest peeves growing up. She actually hated any moaning/groaning sounds in general. That kind of stuff really annoyed her for whatever reason.

I am personally peeved by: men who don't hold doors for women (call me old-fashioned), having to repeat myself more than once, people who fake nice, adults/parents who hit small children, when people don't flush in public bathrooms, extremely cold A/C

KurlyPrincess 07-18-2011 07:58 PM

LOL midgi and sarcasmisbeauty, that is one thing that I can't stand either. My sister used to watch cooking shows and whenever they go to eat the food it's like "ohhhhh, ummmmmm, this is soooo goooooooodddddddd...ohhhhhh, ummmmmmmm!" um, yeah, shut up now!

curlylaura 07-20-2011 05:56 AM

Quote:

Originally Posted by KurlyPrincess (Post 1721175)
LOL midgi and sarcasmisbeauty, that is one thing that I can't stand either. My sister used to watch cooking shows and whenever they go to eat the food it's like "ohhhhh, ummmmmm, this is soooo goooooooodddddddd...ohhhhhh, ummmmmmmm!" um, yeah, shut up now!

If there's one thing on tv that puts me off cooking shows its people orgasming over food. Yeah we get it's nice but it's a cooking show not pr0n.

MichelleBFT 07-20-2011 06:27 AM

People who try to assess my mood from a split second of interaction. The guy who works the register at my local Mexican joint does this. I want to stab him with my keys.

People who get in the fast lane and then go half a mile and hour faster than the car they were behind in the slow lane.

People who ignore the vast line of traffic behind them when they're going unreasonably slow in the fast lane.

People who free form their thoughts out loud constantly. People who ask questions without enough information in them, requiring that I ask ten follow up questions in order to figure out what they're talking about.

People who are judgy about other people's preferences. No, I don't like onions. No, I don't care how vital they may seem to you, they taste like soap to me. No, I don't care what your opinion on this subject is.

Posted from my smart phone; please excuse typos or brevity.

Guide18 07-20-2011 06:38 AM

Loud "background" music in public places. My theory is that the managers of these establishments are around 20 and have destroyed their hearing with loud I-pods, so they have no clue that the music is obnoxiously loud.

ttlolla 07-20-2011 06:38 AM

Quote:

Originally Posted by curlylaura (Post 1722200)
Quote:

Originally Posted by KurlyPrincess (Post 1721175)
LOL midgi and sarcasmisbeauty, that is one thing that I can't stand either. My sister used to watch cooking shows and whenever they go to eat the food it's like "ohhhhh, ummmmmm, this is soooo goooooooodddddddd...ohhhhhh, ummmmmmmm!" um, yeah, shut up now!

If there's one thing on tv that puts me off cooking shows its people orgasming over food. Yeah we get it's nice but it's a cooking show not pr0n.

+1

Talking and hmmmmmming at the same time

ttlolla 07-20-2011 06:41 AM

People who constantly say "obviously" "basically" "at the end of the day".

I also detest office and management speak

Guide18 07-20-2011 06:42 AM

Oh, I forgot, also TVs in public places. I really don't care for TV and don't watch it much, and I don't want to be subjected to it in restaurants, doctors' waiting areas, and especially while standing in line at the supermarket. I am considering ordering a gadget I just found out about -- "TV-B-Gone."

TV-B-Gone: Turn off Any TV! :: TV-B-Gone from Cornfield Electronics

Tuchie09 07-20-2011 06:46 AM

1 Attachment(s)
People who drive unnecessarily slow.

People who pop/smack/chew gum with their mouths wiiiiiiiiiide open. It reminds me of a cow chewing cud.

JessicazFro 07-20-2011 06:55 AM

People standing/sitting close to me for no reason

People being loud for no reason

People talking to me for no reason

People blasting music loud for no reason

People (adults) acting like children in public

Public displays of affection that go way beyond an innocent peck on the cheek (fondling and @$$ palming)



Sent from my SPH-M920 using CurlTalk App

SpaghettiHead 07-20-2011 07:06 AM

People in public eateries talking so loud I can hear their entire conversations. Bugs the crap out of me.

People interrupting me when I'm talking or on the telephone.

Not saying thank you.

The idiot that always seems to be parked next to me at the traffic light with the music blaring and his windows down so loud that it rattles my car.

Loud talking during in a movie theater. Actually loud anything in the movie theater.


All times are GMT -6. The time now is 04:18 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com