Say It. I Dare You.

Like Tree19750Likes

welp, I probably could've used some extra help. the caramels I made won't come off the wax paper and I dropped a plate. gravity is sometimes a bad thing

also I have all these materials (so.much.ribbon.) for making really cute treat bags, but now I have nothing to put in the treat bags.

at least the cookie butter is delicious!
made up of 98.822% silliness!!

What's cookie butter? I can't BELIEVE I've never heard of it.
No MAS.

I am the new Black.

"Hope the Mail are saving space tomorrow for Samantha Brick's reaction piece on the reactions to her piece about the reactions to her piece." ~ Tweet reposted by Rou.

http://www.youtube.com/user/Kimshi4242

http://www.tumblr.com/blog/kimshi4242
Have you tried Pinterest, Damsel_Fly?

Type in what ever you want to look at, and things never stop coming up!

Shoes

Bags

Fuglies
Originally Posted by CurlyCanadian
(((((PARISSY)))))

damsel, you have to join Pinterest!

then you can follow my recipe board!

Originally Posted by rouquinne
Thanks! I'll check it out.

p.s. Guess who discovered the multi-quote icon!
we can multi-quote????

My blog:

http://labellatestarossa.blogspot.ca/

Little Mother of all the Roaches, President-for-Life of the MAC Harlots!
we can multi-quote????

Originally Posted by rouquinne
Lol. It's news to me too
This line is creepy as hell:

"What do you do around here besides walking around like you're trying to get raped?"

I've never watched Mad Men before.

"In the depth of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer."

4a, mbl, low porosity, normal thickness, fine hair.
we can multi-quote????

Originally Posted by rouquinne
Lol. It's news to me too
Originally Posted by kat180
Me too, we need a tutorial. LOL

"In the depth of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer."

4a, mbl, low porosity, normal thickness, fine hair.
I don't know about the app but on the website there are 3 buttons at the bottom of each post. Quote, multi-quote and quick reply. The one with the + is multi-quote. You click multi-quote for all the posts you want to quote then click post reply at the bottom of the page.
Southern Colorado Curly
Mix of 2s med-low porosity, med-fine texture, lots of hair
Yeah, we've has multi-quote for years on the site.
Why the hell can't I sleep in on the weekends?!! I've been up for about an hr and a half now. Ugh!

Sooo, did she really just admit that? Lol, no shame in her game I see. I wonder if she'll admit it else where.
Turtles: omg please don't put that in your moo moo

Nej: too late... moo moo has been infiltrated.
we can multi-quote????

Originally Posted by rouquinne
we can multi-quote????

Originally Posted by rouquinne
Lol. It's news to me too
Originally Posted by kat180
we can multi-quote????

Originally Posted by rouquinne
Lol. It's news to me too
Originally Posted by kat180
Me too, we need a tutorial. LOL
Originally Posted by curlyarca
I don't know about the app but on the website there are 3 buttons at the bottom of each post. Quote, multi-quote and quick reply. The one with the + is multi-quote. You click multi-quote for all the posts you want to quote then click post reply at the bottom of the page.
Originally Posted by missbanjo
Yeah, we've has multi-quote for years on the site.
Originally Posted by Saria
Y'all are blowing my mind this morning.

Can you do this from page to page?

"In the depth of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer."

4a, mbl, low porosity, normal thickness, fine hair.
I've never tried it from page to page but I doubt it would work, it'll most likely lose the coding from one page to the next.

Eta: apparently it does work, I just tried it on my phone (not the app, you can't multiquote on the app)
Turtles: omg please don't put that in your moo moo

Nej: too late... moo moo has been infiltrated.

Last edited by SarcasmIsBeauty; 09-16-2012 at 07:33 AM.
I will never get how some people think fantasy and magic are satanic. That doesn't make any damn sense.
Sick: headache, sore throat, sinus craptasticness.

Must lie down. Again.
In my head I told myself I was going to do 'work work' today. Now that it is today in my head I am telling myself I will work some nights this week. I need to get caught up--this past week I did not get any 'real' work done. For freaking sakes I am the world's biggest procrastinator.

Maybe I will get motivated later. B is off golfing in CT. I have no excuse.
Central Massachusetts

One good reason to only maintain a small circle of friends is that three out of four murders are committed by people who know the victim. ~George Carlin~

In regards to Vagazzling: They just want to get into the goods without worrying about getting scratched up by fake crystals. ~spring1onu~
I will never get how some people think fantasy and magic are satanic. That doesn't make any damn sense.
Originally Posted by Saria
Agreed.

And believing in a higher being makes perfect sense.
Fat does not make you fat. It's actually pretty important.
I woke up this morning with a killer sinus headache. Allergies suck.

It's going to be a long day.

"And death is at your doorstep
And it will steal your innocence
But it will not steal your substance
But you are not alone in this"

“My ability to turn good news into anxiety is rivaled only by my ability to turn anxiety into chin acne.” - Tina Fey
I will never get how some people think fantasy and magic are satanic. That doesn't make any damn sense.
Originally Posted by Saria
It has to do with them believing that #1 anything that is magic or fantasy but isn't God, must be an evil magic.
And #2, believing in anything other than God is considered idolatry, and takes the focus and worship away from Christ.

Very strong belief, strict Christians believe in that. They also think almost all music is satanic. They think you should only listen to Christian worship music too.

I know you probably weren't actually looking for an answer, but that's it.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I997 using CurlTalk App
fashion week is over.

As usual, some of the designs were absolutely beautiful...others, not so much.

must learn to sew!
Just popping in to say hey.

I got a part time job at the library starting next week....yay!

And I spent Friday and Saturday night studying (blah).

Hope everyone is keeping well. I'll do my best to pop in at least once a day.

Love you all! (((((everyone))))
I ain't thirsty. There's plenty of fish in the sea, but I don't want all of them, can I have some standards? Or do we just have to settle, for someone's who meh and will do.
"

Trending Topics


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -6. The time now is 08:20 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com