Terrible Media

Join Date: Mar 2008
Posts: 15,533
What's the worst book, movie, or song you've heard lately?

Mine is Fangland, a book by John Marks. Genuinely awful.
I detest that song, "Hot and Cold" by Katy Perry. Some of the dumbest lyrics ever written. And what did they sing on AI last night....yes, hot and cold...ugh...

You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah, you PMS like a *****
I would know
Someone call the doctor
Got a case of a love bipolar
Stuck on a rollercoaster
Can't get off this ride

You change your mind
Like a girl changes clothes
Movies: W. Ug, boring boring boring and boring. I can't even figure out the point, or what he was trying to say with that movie. It was like he wanted to make a contriversal movie, but chickened out.

Music: I really hate the trend of heavy metal/rock bands doing acoustic versions of their songs. The slow ballad type songs, fine, great even, but the rest of it sounds like crap. Please, especially Korn, please for the love of all that is good, please stop.
Join Date: Mar 2008
Posts: 15,533
Movies: W. Ug, boring boring boring and boring. I can't even figure out the point, or what he was trying to say with that movie. It was like he wanted to make a contriversal movie, but chickened out.

Music: I really hate the trend of heavy metal/rock bands doing acoustic versions of their songs. The slow ballad type songs, fine, great even, but the rest of it sounds like crap. Please, especially Korn, please for the love of all that is good, please stop.
Originally Posted by cympreni


The Twilight series. Do not even get me started. (Thank god for there being ways to read the books without sending royalties to the author. I only read them to figure out what everyone was squealing about.)
Londoner
Wavy hair (2-something. Not entirely sure which!)
Student (finished the BA in French&Italian, now studying for an MA in Translation)
Interested in languages
Addicted to gigs
Dork
Not quite normal
I detest that song, "Hot and Cold" by Katy Perry. Some of the dumbest lyrics ever written. And what did they sing on AI last night....yes, hot and cold...ugh...

You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah, you PMS like a *****
I would know
Someone call the doctor
Got a case of a love bipolar
Stuck on a rollercoaster
Can't get off this ride

You change your mind
Like a girl changes clothes
Originally Posted by cyndi
agreed. haaaate the lyrics, but it's annoying catchy. all the song does is list oppisites! How quirky! How funny! How different! I can't stop using exclamation points! That's how quirky it is!
made up of 98.822% silliness!!

oh, and television and movies are soooo sucky. espcially comedy. I am so SICK of slapstick, getting hit by a ladder over the head, laugh track 'humor'. What happened to wit?

Clique series. get enough of bi+chy girls and drama at school, why would I want to read about it? Stupid pretty commitee world where everything is perfect. go to a third world country, see how much your best friend stealing your boyfriend matters there.

I also read this awful book, My Almost Epic Summer, which I kinda felt like hitting myself over my head with because seriously. The lesson basically hits you over the head and I could predict everything that was gonna happen. The only reason I finished it was for the AR points. it's sad that I have to read awful books instead of literature I like because of freakin' school.
made up of 98.822% silliness!!

Mine is Fangland, a book by John Marks. Genuinely awful.
Originally Posted by ninja dog
Yeah. I tried reading that. I got about 40 pages in and said, "Life's to short to read bad books" and gave it up for a bad job.
*~*~*~*~*~*~*~*

Rock on with your bad self.

*~*~*~*~*~*~*~*

Be excellent to each other. ~ Abraham Lincoln

*~*~*~*~*~*~*~*
Taylor Swift... any of her songs. I guess I am old, I just don't get her music, and her voice just isn't that impressive.

Will Farrell, when did sheer stupidity become comedy? Talladega Nights, SemiPro? (ok, I kinda liked Elf)
http://public.fotki.com/BrewCrewGrl/

The bond with a true dog is as lasting as the ties of this earth can ever be- Konrad Lorenz
Taylor Swift... any of her songs. I guess I am old, I just don't get her music, and her voice just isn't that impressive.

Will Farrell, when did sheer stupidity become comedy? Talladega Nights, SemiPro? (ok, I kinda liked Elf)
Originally Posted by BrewCrewGrl
Yes. Old School was funny the 1st time I watched it. But none of the subsequent times. Stepbrothers? Ugh.

Oh, and I watched Vicky Christina Barcelona the other weekend and really? That was it? Nothing happened in the movie. Absolutely nothing.
cowash: Tresemme Naturals
rinse out: Garnier Triple Nutrition
Leave in: Suave naturals, whichever scent I'm into at the moment
gel: Garnier Fructis or LA Looks

3a-3b - high porosity

Trending Topics


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -6. The time now is 06:33 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com