Showing results 1 to 12 of 12
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: PopMami
Forum: Readers' Product Reviews 07-27-2011, 07:50 AM
Replies: 6
Views: 1,603
Posted By PopMami
Oh yes I love it too. But im thinking of starting...

Oh yes I love it too. But im thinking of starting to make my own products in order for %100 natural products.

Curly.to.the.Max!
Forum: General Discussion about Curly Hair 07-25-2011, 12:41 AM
Replies: 10
Views: 415
Posted By PopMami
Big poofy volumous. I always hated my pin...

Big poofy volumous. I always hated my pin straight permed hair so with my new afro omg im in love ahaha.

Curly.to.the.Max!
Forum: Curly Teens 07-25-2011, 12:28 AM
Replies: 205
Views: 35,491
Posted By PopMami
I recently went to the mall... today actually...

I recently went to the mall... today actually lol. And it was my first time wearing my afro hair in my own home town. I wasn't paying attention but others told me I was getting checked out a lot and...
Forum: Curly Teens 07-25-2011, 12:25 AM
Replies: 27
Views: 6,519
Posted By PopMami
Bleeding from chemical burn from a perm, and my...

Bleeding from chemical burn from a perm, and my hair fell out. I hate perms. So glad im natural now. My hair is so thick, im glad it wasn't permenantly damaged.

Curly.to.the.Max!
Forum: Curly Teens 07-25-2011, 12:23 AM
Replies: 175
Views: 15,624
Posted By PopMami
1 year and a half!! I don't think I will be doing...

1 year and a half!! I don't think I will be doing it very soon either. I hate pin straight hair uck!! Atleast I hate MY pinstraigt hair. Love my afro puff. <3

Curly.to.the.Max!
Forum: Curly Teens 07-25-2011, 12:20 AM
Replies: 292
Views: 32,458
Posted By PopMami
"You're hair is soo fluffly!!" Fluffy? Wtf? Is...

"You're hair is soo fluffly!!" Fluffy? Wtf? Is that real? "How'd you do that?" I got out of the shower lol. "Oh so your hair just does that?" Yes lol.

Curly.to.the.Max!
Forum: Transitioning 07-09-2011, 08:18 PM
Replies: 1
Views: 363
Posted By PopMami
Frustration... =(

Ok, I'm 15 and been transitioning about almost 2 years and I have almost all natural hair. I'm on summer break of course and I really want to know how to french braid and flat twist. I try but it...
Forum: Transitioning 07-07-2011, 01:15 AM
Replies: 9
Views: 962
Posted By PopMami
I love Cantu Shea Butter products. They really do...

I love Cantu Shea Butter products. They really do well for being out my curls.

Curly.to.the.Max!
Forum: Transitioning 06-29-2011, 09:00 AM
Replies: 4
Views: 583
Posted By PopMami
Transitioning Problem! Please Help.

Been transitioning about a year. Have a very nice length of hair. Shoulder length. But I've noticed that everywhere else on my hair my permed hair is almost gone, but I have extremely long bangs, and...
Forum: Transitioning 06-29-2011, 08:56 AM
Replies: 7
Views: 2,045
Posted By PopMami
Hahaha I can't do it either. Perm ends look...

Hahaha I can't do it either. Perm ends look crappy.
Forum: Transitioning 06-29-2011, 08:54 AM
Replies: 3
Views: 426
Posted By PopMami
How long it will be is your choice darlin'. I've...

How long it will be is your choice darlin'. I've been doing it for almost a year now and I still haven't cut off my relaxed ends. I love twisties and twist-outs. My favorite transitioning styles. But...
Forum: Transitioning 06-29-2011, 08:49 AM
Replies: 3
Views: 865
Posted By PopMami
I love love love Cantue Shea Butter Leave-in...

I love love love Cantue Shea Butter Leave-in conditioner. It does very very well defining my curls. Cantu products are just great in my opinion. I plan to try them all.
Showing results 1 to 12 of 12


All times are GMT -6. The time now is 03:10 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2011 NaturallyCurly.com